Undervisning i Kongsdal rideklub

Tilmelding og ændringer til undervisningen skal ske skriftlig til følgende mail:

Permanent framelding af undervisning skal ske skriftligt senest d. 15. i måneden før til følgende mail:

(DVS hvis du ønsker at stoppe undervisningen d. 1. februar, så skal klubben have skriftlig besked senest d. 15 januar. )

Hvis du er forhindret i at komme til en enkelt time, ser vi gerne at du sender en SMS til Hans Ley på tlf. 20279293

Når du har booket dig ind til faste ene-timer, så har du mulighed for at sælge timerne hvis du er forhindret i at komme en dag.
Du skal sikre dig, at køberen af timen er medlem af Kongsdal Rideklub.
Desuden skal Hans Ley have besked 2 dage inden.
Der er ikke mulighed for at sælge hold-timer.

Når du er medlem af Kongsdal Rideklub, er det en god ide at være med i vores gruppe på Facebook som omhandler undervisning
Gruppen hedder:
Kongsdal Rideklubs undervisning
Her kan du bl.a. sælge/købe timer
Få vigtig info vedr. evt. aflysning
samt se undervisningsplanen for den pågældende måned.

Alt færdsel i Kongsdal Rideklub foregår på eget ansvar og Kongsdal Rideklub hæfter ikke for tilskadekomst hos hverken hest eller rytter eller deres private ejendele.